9 juni: Macabre + supports @ Baroeg

Hier vind je alle topics die gesloten zijn op dit forum.
Plaats reactie
MetalJan
Crew Moderator
Berichten: 5839
Lid geworden op: 27-08-2012 18:55

9 juni: Macabre + supports @ Baroeg

Bericht door MetalJan » 01-04-2013 16:03

Zondag 9 juni

Macabre (US murder metal)
The Monolith Deathcult (NL supreme avantgarde death)
Devious (NL death / thrash)
Sudden Annihilation (NL death / thrash)
Vvk € 13,00. Entree € 15,00. Zaal open 15.00 uur

MetalJan
Crew Moderator
Berichten: 5839
Lid geworden op: 27-08-2012 18:55

Bericht door MetalJan » 10-06-2013 21:34

Gisteren hier ook nog even heen geweest om het muzikale weekend goed af te sluiten, haha!

Ik kwam binnen bij Sudden Annihilation. Die hadden een lekker geluid en speelden prima. Goede opener dus!

Devious speelde daarna. De vorige keer dat ik ze zag was de oude zanger er nog bij en nu leek het wel of ze melodieuzer waren geworden. Het klonk allemaal niet slecht ofzo, maar m'n maag rommelde, dus ben ik wat gaan eten.

Na terugkomst uit de snackbar was het wachten op The Monolith Deathcult. Dat duurde wat lang, omdat men het drumstel moest verbouwen. Eenmaal begonnen, was het voor mij een kennismaking met hun nieuwe nummers. Die klonken niet verkeerd. Ook kwamen er wat oude nummers voorbij, oa in de vorm van Wrath Of The Ba'ath. Lekker strak optreden.

Het was weer eventjes geleden dat ik Macabre aan het werk zag. Toentertijd (2011) viel het concert mij wat tegen en dat kwam met name door het beroerde geluid. Nu was het een stuk beter. Zanger Corporate Death kondigt weer op geheel eigen wijze de nummers aan, zoals Dog Guts (opener), Nightstalker, Zodiac, Maneater, Hitchhiker, The Iceman en You're Dying to Be with Me. Helaas liep het concert flink uit, dus ik heb het niet helemaal afgekeken. Maar ik heb me in ieder geval prima vermaakt!

Plaats reactie