Arizmenda - Beneath This Reality Of Flesh (2016)

CD, single, mcd, demo, EP, LP, dvd reviews.
Plaats reactie
WanderingSoul
Admin Crew
Berichten: 6010
Lid geworden op: 26-08-2012 14:44

Arizmenda - Beneath This Reality Of Flesh (2016)

Bericht door WanderingSoul » 15-01-2017 15:44

ARIZMENDA
BENEATH THIS REALITY OF FLESH
Crepúsculo Negro

Afbeelding

Arizmenda is een black metal band uit de Verenigde Staten. Beneath This Reality Of Flesh is de eerste van de twee volledige albums die uitkwamen van deze band in 2016. De band brengt vaak dingen uit op verschillende formats. Deze plaat kwam digitaal op bandcamp terecht en er werden 50 exemplaren op cassette uitgebracht.

De band, lid van de Black Twilight Circle (een groepering black metal bands die actief is in Californië), brengt met deze release rauw materiaal uit die balanceert tussen pure wanhoop en agressie. Agressief geschreeuw gecombineerd met uithalen van wanhoop. Uptempo tot snel drumwerk, met hier en daar wat gas terug. Dun gitaarwerk die alle kanten opvliegt. Het is een aparte gewaarwording, maar het brengt op een gegeven moment een bepaalde sfeer met zich mee. Die grijpt je of juist niet. Heb wel het idee, dat men minder wazig klinkt dan vroeger. Oude fans zouden dus kunnen afhaken (of juist meegroeien). Toch doet dit wel wat met me, terwijl er wel bands zijn die beter zijn denk ik. Toch vind ik dit geen slechte release. Mede omdat men een eigen smoelwerk creëert. En dat is heel wat in deze tijden van veel na gespeel. Ik ben benieuwd naar die andere release van hetzelfde jaar. Die is uitgebracht op cd door Androgony Whore Records.

Tracks:


1. Desperation In The Sky
2. Distant And Alien
3. Bloodshed And Meaningless Flesh
4. Street Fucked And Strangled
5. Secrets To The Grave
6. Love Like A Leper

Band:

Murdunbad - Alle instrumenten en zang


Review door Mark

Plaats reactie