Acranius - Reign Of Terror (2017)

CD, single, mcd, demo, EP, LP, dvd reviews.
Plaats reactie
WanderingSoul
Admin Crew
Berichten: 6010
Lid geworden op: 26-08-2012 14:44

Acranius - Reign Of Terror (2017)

Bericht door WanderingSoul » 26-02-2017 18:59

ACRANIUS
REIGN OF TERROR
Rising Nemesis Records

Afbeelding

Elke keer als ik zin een potje slammend brutaal doodsmetaal, komt er een label als Rising Nemesis met een gave release aankakken. Nu ook weer. Zie daar de nieuwe Acranius. Godnondejuh...gaan we weer lekker?

Grooven met die hap. Beuken, breakdowns, diepzieke grunts en moddervet. SLAM! In tha face mothaf**ka! Wat is dit godvergetens gaaf! Echt brute slamshit! Het hoofd gaat stevig mee heen en weer en je kan bijna niet stil blijven zitten en/of staan. Je benen trillen mee met het dubbele basdrum geratel! De armen en benen willen wild om zich heen slaan. Circlepit gegarandeerd! Reign Of Terror, zoals het nieuwste en derde werkstuk heet, is een mooie comeback na drie jaar stilte sinds de vorige plaat Dishonor.

Brutaliteit op snelheid, in slamtempo, maar ook op midtempo. Het hakt lekker weg en verveeld geen moment. Althans, niet bij mij. Het kan me ook niet schelen wat de rest van deze verdoomde planeet denkt, maar ik vind het gaaf! GAAF, zeg ik u! Een must have voor slamliefhebbers! Aanvallen maar!

Tracks:

01. Born A King
02. Kingmaker
03. Return To Violence
04. Outlaw
05. Built on Tradition
06. The True Reign
07. Warpath
08. Battle Scars
09. The Executioner
10. Died A Liar

Slamorkest:

Lars Torlopp - Grooves
Björn Frommberger - Gezaag
Rob Hermann Arndt - Geratel
Kevin Petersen - Vocaal Geweld


Review door Mark

Plaats reactie