In Age And Sadness - Tragedy Of The Commons (2004)

CD, single, mcd, demo, EP, LP, dvd reviews.
Plaats reactie
WanderingSoul
Admin Crew
Berichten: 6010
Lid geworden op: 26-08-2012 14:44

In Age And Sadness - Tragedy Of The Commons (2004)

Bericht door WanderingSoul » 27-08-2012 10:20

In Age And Sadness - Tragedy Of The Commons

In Age And Sadness speelt Doom Metal en "Tragedy Of The Commons" is de eerste demo van dit kwartet. Het eerste nummer, opent met een stuk wat me doet denken aan Opeth (nummertitel is me even ontschoten) en krijgt naarmate het nummer vordert een iets meer eigen smoel. Midtempo stukken en een sneller stuk is wat dit nummer biedt. Om vervolgens af te sluiten met datzelfde stuk, waarmee het nummer begon. "Abstracted" opent heel rustig en rond de 1:50 min. wordt er een zwaarder stuk ingezet en komt er een grunt te voorschijn. Vervolgens krijgen we weer een wat rustig stuk met fluisterzang, om daarna weer heaviër verder te gaan. Het volgende nummer is "silhoutte" is een accoustisch nummer en instrumentaal. De windgeluiden op de achtergrond voegen wat sfeer daarbij toe. Het afsluitende stuk is weer wat zwaarder stuk. Dit nummer bevalt me eigenlijk het beste. Wat me opvalt dat er niet al te veel zang is. Zou misschien ook niet verkeerd zijn als dat er wat meer was. Het geluid op deze demo is prima in orde en dat geld ook voor het artwork. Al met al een aardige debuut demo.

TRACKLIST: 1. Nocturnal Whisperings 2. Abstracted 3. Silhuotte 4. Vagrant Thoughts

Review door Mark

Plaats reactie