Beheaded - Beast Incarnate (2017)

CD, single, mcd, demo, EP, LP, dvd reviews.
Plaats reactie
WanderingSoul
Admin Crew
Berichten: 6010
Lid geworden op: 26-08-2012 14:44

Beheaded - Beast Incarnate (2017)

Bericht door WanderingSoul » 17-06-2017 14:32

BEHEADED
BEAST INCARNATE
Unique Leader Records

Afbeelding

Beheaded uit Malta is beslist geen onbekende in brutale death metal wereld. De band is al actief sinds 1991 en weet beslist niet van ophouden. Inmiddels is Beast Incarnate al hun vijfde langspeler en is zeker geen vervelende.

Beast Incarnate is een lekkere beukende plaat geworden, waarbij techniek en melodie ook niet overgeslagen worden. Melodie hoor ik u denken? Wees maar niet bang, ik heb het natuurlijk over de mooie gitaarsolo's die deze plaat bezit. Het is prettige death metal plaat geworden en hij verveeld me geen moment. Hoewel de band niet nieuws onder de zon brengt, weet de band het wel pakkend te houden en goed te brengen. De riffs zijn prima, de zang een lekkere grunt met backing geschreeuw, de bas beukt lekker mee en de drummer timmert alles vakkundig dicht. Beast Incarnate duurt ook niet te lang of te kort. Die 40 minuten zijn precies goed.

Beast Incarnate (ja, ik zeg de naam nog eens) is een album die de meeste death metal liefhebbers wel zullen omarmen. Zo niet, dan vraag ik me af of u echt liefhebber bent? Liefhebber van Morbid Angel, Suffocation, Necrophagist, oude Deeds Of Flesh, Hour Of Penance en/of Kronos? Dan is dit iets voor u. Ik zeg kopen deze schijf!

Tracks:

1. Beast Incarnate
2. The Horror Breathes
3. Crossing The House Of Knives
4. Reign Of The Headless King
5. The Black Death
6. Cursed Mediterranean
7. Fid-dlam ta' dejjem
8. Punishment Of The Grave

Band:

Omar Grech - Gitaar
Frank Calleja - Zang
David Cachia - Basgitaar
Davide Billia - Drums
Simone Brigo - Gitaar


Review door Mark

Plaats reactie