Poepsnoeper - Fistfucking Organic Splattered... (2004)

CD, single, mcd, demo, EP, LP, dvd reviews.
Plaats reactie
WanderingSoul
Admin Crew
Berichten: 6010
Lid geworden op: 26-08-2012 14:44

Poepsnoeper - Fistfucking Organic Splattered... (2004)

Bericht door WanderingSoul » 27-08-2012 10:31

Poepsnoeper - Fistfucking Organic Splattered Poo Party

Dit is de eerste demo van deze band in deze formatie en met deze bandnaam. Voorheen heette men Cumshot. Eerlijk gezegd vind ik dit materiaal beter als dat van Cumshot. Het geluid is ten eerste vetter en tweede is het gebruik van 2 gitaren ook een verbetering. Daarnaast zijn wel de zeer grappige nummertitels behouden. Wat dacht u van: Ejaculeereend, Beenhamdraaierij De Gregrilde Aambei of Cumkommer? Hilarisch! Het band geluid is ook een beetje veranderd. Eerst maakte men cybergore, maar nu gaat men meer richting goregrind. Wat me toch meer bevalt. Tevens vind ik de drums ook een stuk beter. Maar ik heb wel een aantal kanttekeningen en wel deze: De zang had wat harder gemogen en dat gepraat wat je af en toe hoort had men ook wel weg mogen laten. Grappige demo en vooruitgang aanwezig.

TRACKLIST: 1. Ejaculeereend 2. Beenhamdraaierij "De Gegrilde Aambei" 3. Knijperij "De Witkop"
4. Darmwand Besnuffelaer 5. Chainsaw 65+ Masturbation 6. Fistfucking Organic Splattered Poo Party
7. Anal Baverois 8. Creatief Boetseren Met Poep 9. Cumkommer 10. Klonterige Onderbroek

Review door Mark

Plaats reactie