Kurb Saatus - Promo (2002)

CD, single, mcd, demo, EP, LP, dvd reviews.
Plaats reactie
WanderingSoul
Admin Crew
Berichten: 6010
Lid geworden op: 26-08-2012 14:44

Kurb Saatus - Promo (2002)

Bericht door WanderingSoul » 29-08-2012 11:19

Kurb Saatus - Promo

Kurb Saatus uit Alblasterdam (Alblasserdam natuurlijk, woordgrapjes ftw :P ) brengt met dit schijfje weer lekker portie melodic death/doom, hoewel deze schijf iets meer opschuift naar melodic death. De tracks zijn iets meer uptempo, dan vorige releases. En als ik zo dit schijfje luister, vind ik het erg jammer dat ze op het moment zangloos zijn. Want deze band verdient het echt om verder te komen dan alleen oefenen in de oefenruimte (dat is alleen wat ze dit op moment eigenlijk doen). Optreden en een nieuwe plaat zou wel weer eens leuk zijn. Dus mensen, als je een goede grunter/zanger bent of je kent er een die wil, neem gerust contact op met de band.

Over tot de orde van de dag, de muziek dus. Zoals gezegd, iets meer tempo in de songs gekomen, maar de rustige mooie melodieuze passages zijn zeker nog aanwezig. Deze maken het schijfje tot een mooi geheel en prettig om naar te luisteren. Dit keer geen zang van bassiste Erica in de nummers. Enkel het woeste gebulder van Peter. De ritme sectie is ook weer lekker stabiel en dat maakt het plaatje dan weer af. Eigenlijk is het jammer dat het schijf al na bijna 19 minuten afgelopen is. Dus zet ik het nog maar eens op en nog eens. Waaruit ik concludeer dat ik het toch mooie muziek blijf vinden. Ik snak naar meer en ik hoop jullie ook. Dit moet gehoord worden.

TRACKLIST:
1. Nocturnal Burden
2. A Majestic Flight I
3. A Majestic Flight II

BAND:
Peter - Zang
Edwin - Gitaar
Eric - Gitaar
Erica - Bas
Hans - Drums


Review door Mark

Plaats reactie