Gorgoroth - Instinctus Bestialis (2015)

CD, single, mcd, demo, EP, LP, dvd reviews.
Plaats reactie
WanderingSoul
Admin Crew
Berichten: 6010
Lid geworden op: 26-08-2012 14:44

Gorgoroth - Instinctus Bestialis (2015)

Bericht door WanderingSoul » 12-09-2015 14:55

GORGOROTH
INSTINCTUS BESTIALIS
Soulseller Records

Afbeelding

Deze Noorse black metal band heeft een grillig verleden achter de rug, waar ik maar niet te veel over ga uitweiden. Ik heb het veel liever over de muziek van de band natuurlijk. En ze kwamen zowaar dit jaar weer eens met een nieuwe plaat. Eentje met iets meer dan een halfuur muziek met de titel Instinctus Bestialis.

Wederom is de black metal rauw en to the point en kent geen franjes en tierelantijnen. Gewoon zoals de tweede golf begonnen is in Noorwegen destijds. Het is de eerste plaat met nieuwe zanger Atterigner (ook in Triumfall). Hij doet het niet onaardig moet ik zeggen. De muziek echter kabbelt naar mijn inziens een beetje voort. Er zijn wel moment dat je wakker geschud word, maar de tijden van vroeger herleven nog niet echt. De magie is al paar platen weg sinds het vetrek van King Ov Hell en Ghaal. Nu kun je de muziek bestempelen als aardig. Niets meer en niets minder. Had graag gezien dat Infernus ons even van de stoel geblazen had. De hysterie is ook weg. Hopelijk met de volgende plaat meer geluk, maar voor nu aardig om gehoord te hebben.

Tracks:

1. Radix Malorum
2. Dionysian Rite
3. Ad Omnipotens Aeterne Diabolus
4. Come Night
5. Burn In His Light
6. Rage
7. Kala Brahman
8. Awakening

Band:

Infernus - Gitaar
Bøddel - Basgitaar
Tomas Asklund - Drums
Atterigner - Zang


Review door Mark

Plaats reactie