Carnal Blasphemy - Liars Made Authority (2015)

CD, single, mcd, demo, EP, LP, dvd reviews.
Plaats reactie
WanderingSoul
Admin Crew
Berichten: 6010
Lid geworden op: 26-08-2012 14:44

Carnal Blasphemy - Liars Made Authority (2015)

Bericht door WanderingSoul » 04-10-2015 14:28

CARNAL BLASPHEMY
LIARS MADE AUTHORITY
Gore House Productions

Afbeelding

Carnal Blashemy uit Colombia komt na een paar EP's en splits nu met, voor het eerst in hun tienjarige bestaan, met een volledige plaat.

Een plaat waar de productie wel wat beter had gekund. Zo hadden de gitaren en bas vetter gekund en de snaredrum wat minder plastic. Toch is de muziek niet heel vervelend. Ze spelen brute death metal met wat core invloeden. Zoiets als Dying Fetus, maar dan iets minder technisch. Niet dat ze hun instrumenten niet beheersen, wat in Perfect Crime bijvoorbeeld laat men horen dat ze het wel kunnen. Qua zang lijkt men ook op Dying Fetus. En daar komen we bij het grootste euvel denk ik, het ontbreken van een eigen gezicht. Het klink allemaal wel erg als Dying Fetus. Na 10 jaar zou je toch wel verwachten, dat ze dan ook wat nieuws aan die sound zouden toevoegen. Dat is niet echt gebeurd dus. Ik hoop voor de band dat ze dat wel gaan doen, anders zullen ze niet erg opvallen tussen de berg clonen ben ik bang.

Voor tijdens het wachten op nieuw Dying Fetus werk, is dit wel aardig voor tussendoor. Dat wel. Want slecht is het materiaal natuurlijk niet.

Tracks:

01. Liars Made Authority
02. Machine Of Destruction
03. Daily Atrocities
04. Your Suffering Is My Pleasure
05. Perfect Crime
06. Purification Through Violence
07. Devoured Souls
08. Your Empire, Your Tomb
09. The Dead-End Ambition
10. Ignorant Facing Dominated

Band:

Sam Jhon Molina - Basgitaar, Zang
John Piñeros Muñoz - Drums
Jeffrey Navarro - Gitaar, Zang


Review door Mark

Plaats reactie