10-03-2018: Disquiet + Ceremony @ Sliedrecht

Live verslagen van concerten.
Plaats reactie
MetalJan
Crew Moderator
Berichten: 5839
Lid geworden op: 27-08-2012 18:55

10-03-2018: Disquiet + Ceremony @ Sliedrecht

Bericht door MetalJan » 15-03-2018 20:11

Zaterdag 10 maart 2018
Elektra, Sliedrecht


Nog maar nauwelijks bekomen van 3 dagen Netherlands Deathfest het weekend ervoor, staan er alweer 2 metalbands in Elektra te Sliedrecht, te weten Ceremony en Disquiet.

Aan Ceremony de eer om de avond te openen. Men doet dat vanavond zonder Eric (bassist). Waarom hij er dit keer niet bij is, is mij niet helemaal duidelijk. Men start met een intro, om vervolgens lekker los te gaan. Technische deathmetal staat er in de omschrijving, maar ik hoor hier en daar ook zeker wat old school deathmetal stukken voorbij komen. Muzikaal zit het wel snor en ook zanger Mischa doet zijn uiterste best het publiek te vermaken. Prima opener.

Aan Disquiet de eer om de avond alweer af te sluiten. Maar dat kan je wel aan deze band toe vertrouwen. Het is nu de 3e keer dat ik deze band zie en elke keer vind ik dat de band gegroeid is qua spel en podiumpresentatie. De band is prima op elkaar ingespeeld en de mix van melodieuze thrash -en deathmetal komt goed over. Ook het publiek geniet er zichtbaar van middels wat hoofdschuddende hoofden. Helaas komt er na een uur alweer een einde aan dit optreden, maar het was wederom goed toeven in Elektra.

WanderingSoul
Admin Crew
Berichten: 6008
Lid geworden op: 26-08-2012 14:44

Bericht door WanderingSoul » 17-03-2018 15:41

Ow, dacht dat Ceremony de afsluiter zou zijn...hehe. Ok. Verrassend.

Leuk verslag Jan.

SatanicHellDemon
Berichten: 37
Lid geworden op: 15-09-2012 19:57

Bericht door SatanicHellDemon » 30-03-2018 20:27

Was een leuk avondje.

Plaats reactie