9-4-2005: Fenris @ Elektra, Sliedrecht

Live verslagen van concerten.
Plaats reactie
WanderingSoul
Admin Crew
Berichten: 6010
Lid geworden op: 26-08-2012 14:44

9-4-2005: Fenris @ Elektra, Sliedrecht

Bericht door WanderingSoul » 02-04-2015 22:24

Fenris
9 April 2005 - Elektra Sliedrecht

Het was lang geleden dat ik Fenris voor het laatst live gezien had en was ook aangenaam verrast toen ik hoorde, dat ze ineens in Elektra zouden spelen. Ik wilde hier dus bij zijn.

Fenris opende zijn set met een lang nieuw nummer, wat behoorlijk afwisselend is. Men speelde veel nieuwe materiaal maar natuurlijk ook wat oudjes. Zo speelde men bijvoorbeeld "As Wolves They Came", "The Blood Opens Gateways", "Heilland" en "Suffering Predestined". De band was in goede doen en maakte op het eerste gehoor geen fouten. De performance was behoorlijk energiek. Zeker die van frontman Gilbert. Het geluid was ook opvallend goed. Beste geluid tot nu toe van dit seizoen moet ik zeggen. Alle instrumenten waren duidelijk te horen en het geluid stond ook niet te hard. Schouderklopje voor de geluidsman dus. Men sloot het optreden af met het titelnummer van het aankomende album "Ordeal". Een goed optreden wat mij betreft. Ik ergerde me alleen aan het feit, dat het merendeel van het publiek er weer als een zoutzak bijstond. En dat was toch jammer. Deze black/viking metalband verdient toch meer.

Review door Mark

Plaats reactie