27-11-2004: Brainblast + support @ Trap Af, Papendrecht

Live verslagen van concerten.
Plaats reactie
WanderingSoul
Admin Crew
Berichten: 6010
Lid geworden op: 26-08-2012 14:44

27-11-2004: Brainblast + support @ Trap Af, Papendrecht

Bericht door WanderingSoul » 03-04-2015 19:59

Brainblast + Tempus Fugit
27 November 2004 - De Trap Af Papendrecht

In eerste instantie zou Sephiroth deze dag ook nog spelen, maar dit werd door klaplong van een van de bandleden niet mogelijk. Jammer, maar helaas.

Dus was Tempus Fugit de eerste die speelde. Men was al bezig toen ik pas binnenkwam. Men speelde degelijk en speelde eigenlijk alleen nummers van hun demo "Realm Of Suffering". Men maakte alleen een grove fout in "The World Left In Darkness", dus werd dit nummer nog even overgedaan. De podiumpresentatie was ook al een stuk beter, dan de laatste keer dat ik ze gezien had, dus das ook weer een verbetering. Het geluid echter, vond ik niet al te best. Achteraf zou ook blijken dat drummer Sjoerd die gitaren af en toe ook moeilijk kon volgen. Dit is niet zo gek, als je bedenkt dat alle PA's voor hem stonden en naar het publiek gericht waren.

Daarna was het de beurt aan grindcore band Brainblast om de boel om te toveren tot een zooitje. En dit lukte ze aardig. Er waren moshpits en er werd gebangd. Kortom, het was gewoon een chaos. Veel bekende nummers kwamen weer voorbij, zoals: Brainblast, Slavegirl, Total Dismemberment en anderen. Er was even ook nog gastzang van Sjoerd (TF) en van iedereen die de microfoon voor zijn neus kreeg. Was ook wel grappig. De maskers echter, die de bandleden droegen, heb ik nu wel gezien. Is niet lollig meer. Het geluid echter was wel beneden de maat, Dat was erg jammer.

Omdat de bands zo snel klaar waren met spelen en er nog tijd zat over was, speelde Tempus Fugit nog een set, die veel spontaner ( :P ) bleek dan de eerste. Het was echter al wel veel minder druk. Ook hier werd even met gastzang gewerkt (Ton van Brainblast en Ben van Sephiroth). Dat was wel leuk om mee te maken. Na dit optreden, ben ik maar huiswaarts gekeerd. Ik hield het voor gezien.

Review door Mark

Plaats reactie