Films
-
- Admin Crew
- Berichten: 6010
- Lid geworden op: 26-08-2012 14:44
-
- Admin Crew
- Berichten: 6010
- Lid geworden op: 26-08-2012 14:44
The Big Lebowski
Erg sterke film. Leuk om weer eens gezien te hebben.
Tales Of Terror
Oude horrorfilm uit 1962 met een drietal verhalen. Beetje oubollig allemaal.
Return Of The Killer Shrews
Gewoon een domme flauwe onmogelijke horrorfilm. Onder het motto...gewoon kijken en niet nadenken. Beesten die niet bestaan, etc. U kent het wel. Flauwekul eerste klas. Maar wel vermakelijk met flauwe humor (soms niet grappig though). Sommige scenes zagen er ook wel heel erg nep uit. Eigenlijk is de film gewoon niet goed. Hahaha.
6 Guns
Geen sterke western. Vooral het eerste uur vond ik vrij zwak en wat is dat wijf een zeurzak zeg...tsjeeesss. Richting het einde kwamen er eindelijk eens goede schietpartijen in voor.
Appaloosa
Wel een aardige western. Mag ook wel met acteurs als Ed Harris, Viggo Mortensen, Renee Zellweger en Jeremy Irons.
Dead Man's Burden
Een western die zich afspeelt, net na de Amerikaanse burgeroorlog. Het draait allemaal om een jonge familie en een mijnwerkersbedrijf dat hun land wil hebben. Film viel me best tegen. Lange zit waarin weinig gebeurd. Eigenlijk is het een best saaie film en had vaak de neiging om de film uit te zetten.
Rush
Film over het kampioensjaar van oud-Formule 1 coureur James Hunt en de strijd die hij moest leveren tegen Niki Lauda. Was best een leuke film.
Snowpiercer
Een post-apocalyptische film. Door een ijstijd is de mensheid uitgestorven. Er zijn enkel een aantal mensen die het hebben overleefd en die bevinden zich vanwege de kou in een constante rijdende trein. Per wagon bevindt zich bepaalde klasse mensen. De hoogste voorin en de laagste achterin. De laagste is het zat om onderdrukt te worden en komen in opstand. Ze vechten zich langzaam naar voren.
Erg sterke film. Leuk om weer eens gezien te hebben.
Tales Of Terror
Oude horrorfilm uit 1962 met een drietal verhalen. Beetje oubollig allemaal.
Return Of The Killer Shrews
Gewoon een domme flauwe onmogelijke horrorfilm. Onder het motto...gewoon kijken en niet nadenken. Beesten die niet bestaan, etc. U kent het wel. Flauwekul eerste klas. Maar wel vermakelijk met flauwe humor (soms niet grappig though). Sommige scenes zagen er ook wel heel erg nep uit. Eigenlijk is de film gewoon niet goed. Hahaha.
6 Guns
Geen sterke western. Vooral het eerste uur vond ik vrij zwak en wat is dat wijf een zeurzak zeg...tsjeeesss. Richting het einde kwamen er eindelijk eens goede schietpartijen in voor.
Appaloosa
Wel een aardige western. Mag ook wel met acteurs als Ed Harris, Viggo Mortensen, Renee Zellweger en Jeremy Irons.
Dead Man's Burden
Een western die zich afspeelt, net na de Amerikaanse burgeroorlog. Het draait allemaal om een jonge familie en een mijnwerkersbedrijf dat hun land wil hebben. Film viel me best tegen. Lange zit waarin weinig gebeurd. Eigenlijk is het een best saaie film en had vaak de neiging om de film uit te zetten.
Rush
Film over het kampioensjaar van oud-Formule 1 coureur James Hunt en de strijd die hij moest leveren tegen Niki Lauda. Was best een leuke film.
Snowpiercer
Een post-apocalyptische film. Door een ijstijd is de mensheid uitgestorven. Er zijn enkel een aantal mensen die het hebben overleefd en die bevinden zich vanwege de kou in een constante rijdende trein. Per wagon bevindt zich bepaalde klasse mensen. De hoogste voorin en de laagste achterin. De laagste is het zat om onderdrukt te worden en komen in opstand. Ze vechten zich langzaam naar voren.
-
- Admin Crew
- Berichten: 6010
- Lid geworden op: 26-08-2012 14:44
Bullet To The Head
Harde actie met Sylvester Stallone, Jason Momoa en Christian Slater. Op zich wel aardig, maar zeker niet movie of the year zal ik maar zeggen.
Elizabeth
Historische film met Cate Blanchett. Wel aardig. Als je in het Engelse koningshuis geïnteresseerd bent, it's one to watch.
The Wolverine
Gave actiefilm met Hugh Jackman uit de Marvelstal.
Thor: The Dark World
Wederom een gave actiefilm uit de Marvelstal. Heb me prima vermaakt.
American Hustle
Misdaadfilm die voornamelijk gaat over oplichting. Voor de actie hoef je de film niet te kijken, want die is er zo goed als niet. Daarom kan de film wat langdradig overkomen. Het is vooral het einde waar je op wacht...gaat het allemaal lukken?
ATM
Horrorfilm met een twisted story. Vond hem wel aardig.
Iron Man 3
Heb me wederom vermaakt deze Marvel actiefilm.
Machete Kills
Het vervolg op Machete. Een aantal dingen zien er nep uit en er gebeuren dingen die niet kunnen. Naast dat zit er lekkere actie in en kijkt de film lekker weg. Naast Danny Trejo en Michelle Rodriguez heeft men nog een blik open getrokken met bekende namen. O.a. Mel Gibson, Amber Heard, Charlie Sheen, Lady Gaga, William Sadler en Antonio Banderas.
Your Highness
Waardeloze film. Binnen half uur uitgezet.
The Legend Of Hercules
Prima film en actie. Heb me prima vermaakt.
Piranhaconda
Waardeloze horror. Heb hem maar vrij snel uitgezet. Acteerwerk was belabberd en het monster leek ook nergens op.
High Plains Drifter
Sterke western uit 1973 met Clint Eastwood in de hoofdrol. De film is overigens ook geregisseerd door Eastwood zelf.
Seven Psychopaths
Op zich een aardige misdaadthriller met een klein vleugje humor. Ook de cast is goed bij elkaar gezocht. O.a. Colin Farrell, Woody Harrelson, Christopher Walken en Sam Rockwell.
Babylon A.D.
SF film met Vin Diesel. Had wat leuke stukken en de effects zijn aardig, maar op Vin Diesel na, vind ik het acteerwerk best matig. Verhaal is ook wat simpel. De duistere ondertoon in de film is wel tof.
Harde actie met Sylvester Stallone, Jason Momoa en Christian Slater. Op zich wel aardig, maar zeker niet movie of the year zal ik maar zeggen.
Elizabeth
Historische film met Cate Blanchett. Wel aardig. Als je in het Engelse koningshuis geïnteresseerd bent, it's one to watch.
The Wolverine
Gave actiefilm met Hugh Jackman uit de Marvelstal.
Thor: The Dark World
Wederom een gave actiefilm uit de Marvelstal. Heb me prima vermaakt.
American Hustle
Misdaadfilm die voornamelijk gaat over oplichting. Voor de actie hoef je de film niet te kijken, want die is er zo goed als niet. Daarom kan de film wat langdradig overkomen. Het is vooral het einde waar je op wacht...gaat het allemaal lukken?
ATM
Horrorfilm met een twisted story. Vond hem wel aardig.
Iron Man 3
Heb me wederom vermaakt deze Marvel actiefilm.
Machete Kills
Het vervolg op Machete. Een aantal dingen zien er nep uit en er gebeuren dingen die niet kunnen. Naast dat zit er lekkere actie in en kijkt de film lekker weg. Naast Danny Trejo en Michelle Rodriguez heeft men nog een blik open getrokken met bekende namen. O.a. Mel Gibson, Amber Heard, Charlie Sheen, Lady Gaga, William Sadler en Antonio Banderas.
Your Highness
Waardeloze film. Binnen half uur uitgezet.
The Legend Of Hercules
Prima film en actie. Heb me prima vermaakt.
Piranhaconda
Waardeloze horror. Heb hem maar vrij snel uitgezet. Acteerwerk was belabberd en het monster leek ook nergens op.
High Plains Drifter
Sterke western uit 1973 met Clint Eastwood in de hoofdrol. De film is overigens ook geregisseerd door Eastwood zelf.
Seven Psychopaths
Op zich een aardige misdaadthriller met een klein vleugje humor. Ook de cast is goed bij elkaar gezocht. O.a. Colin Farrell, Woody Harrelson, Christopher Walken en Sam Rockwell.
Babylon A.D.
SF film met Vin Diesel. Had wat leuke stukken en de effects zijn aardig, maar op Vin Diesel na, vind ik het acteerwerk best matig. Verhaal is ook wat simpel. De duistere ondertoon in de film is wel tof.
-
- Crew Moderator
- Berichten: 5839
- Lid geworden op: 27-08-2012 18:55
Onlangs gekeken:
John Carter
Goede sf/actiefilm over een man die getransporteerd word naar de planeet Mars. Daar maakt ie allerlei avonturen mee.
The Rum Diary
Aardige film met Johnny Depp in de hoofdrol.
The Wolverine
Goeie film met Hugh Jackman die het nu eens op z'n Japans doet.
The Mummy - Tomb Of The Dragon Emperor
Weing verhaal, actie des te meer. Gewoon vermakelijk.
Crouching Tiger Hidden Dragon
Gave film met gave special effects van de Oosterse vechtkunst.
Fracture
Prima film met oa Anthony Hopkins en Ryan Gosling.
The Fly
Hoewel ik niet echt van de horror ben, is dit toch een prima film. Een man verandert na een mislukt experiment langzaam in een vlieg.
The Inbetweeners
Enorme cliché film, over 4 jonge tieners die op strand, zuip en sexvakantie gaan. De grappen zijn ala American Pie, dus dan weet je het wel.
The Brotherhood Of War (Taegukgi)
Sterke film over de Koreaanse Oorlog in 1950. Twee broers strijden samen tegen de communisten. De film zit vol met Band Of Brothers/Saving Private Ryan-achtige combat acties. Aanrader!
John Carter
Goede sf/actiefilm over een man die getransporteerd word naar de planeet Mars. Daar maakt ie allerlei avonturen mee.
The Rum Diary
Aardige film met Johnny Depp in de hoofdrol.
The Wolverine
Goeie film met Hugh Jackman die het nu eens op z'n Japans doet.
The Mummy - Tomb Of The Dragon Emperor
Weing verhaal, actie des te meer. Gewoon vermakelijk.
Crouching Tiger Hidden Dragon
Gave film met gave special effects van de Oosterse vechtkunst.
Fracture
Prima film met oa Anthony Hopkins en Ryan Gosling.
The Fly
Hoewel ik niet echt van de horror ben, is dit toch een prima film. Een man verandert na een mislukt experiment langzaam in een vlieg.
The Inbetweeners
Enorme cliché film, over 4 jonge tieners die op strand, zuip en sexvakantie gaan. De grappen zijn ala American Pie, dus dan weet je het wel.
The Brotherhood Of War (Taegukgi)
Sterke film over de Koreaanse Oorlog in 1950. Twee broers strijden samen tegen de communisten. De film zit vol met Band Of Brothers/Saving Private Ryan-achtige combat acties. Aanrader!
-
- Admin Crew
- Berichten: 6010
- Lid geworden op: 26-08-2012 14:44
Ambush At Cimarron Pass
Matige western in zwart/wit uit 1958 met een jonge Clint Eastwood. Korte film, waarbij de gemoederen weer eens oplopen tussen Yankee soldaten, cowboys en Apache Indianen.
Black Fox - Good Man And Bad
Western uit 1995. Vond hem vrij slap.
Fort Dobbs
Een prima western met Clint Walker in de hoofdrol. Goed verhaal, constante dreiging en prima acteerwerk maken de film prima bekijkbaar. Ook al is de film uit 1958 en in zwart/wit.
Matige western in zwart/wit uit 1958 met een jonge Clint Eastwood. Korte film, waarbij de gemoederen weer eens oplopen tussen Yankee soldaten, cowboys en Apache Indianen.
Black Fox - Good Man And Bad
Western uit 1995. Vond hem vrij slap.
Fort Dobbs
Een prima western met Clint Walker in de hoofdrol. Goed verhaal, constante dreiging en prima acteerwerk maken de film prima bekijkbaar. Ook al is de film uit 1958 en in zwart/wit.
-
- Crew Moderator
- Berichten: 5839
- Lid geworden op: 27-08-2012 18:55
The Wolf Of Wall Street
Sex, drugs & cash! Heb me wel vermaakt met deze film van Martin Scorsese en met Leonardo DiCaprio, ondanks de lange speelduur van ruim 170 minuten.
Battleship
Aardige sf/actiefilm die me wat deed denken aan Transformers. Met muziek van AC/DC!
Intouchables
Blijft een leuke film.
Sex, drugs & cash! Heb me wel vermaakt met deze film van Martin Scorsese en met Leonardo DiCaprio, ondanks de lange speelduur van ruim 170 minuten.
Battleship
Aardige sf/actiefilm die me wat deed denken aan Transformers. Met muziek van AC/DC!
Intouchables
Blijft een leuke film.
-
- Admin Crew
- Berichten: 6010
- Lid geworden op: 26-08-2012 14:44
Redemption
Met Jason Statham als gezochte ex-Special Forces soldaat, die in Londen rondzwerft en die met hulp van een non nog wat laatste dingen recht wil zetten, voordat hij voorgoed verdwijnt.
Haunting In Connecticut 2: Ghost Of Georgia
Vermakelijke horror, maar zeker geen meesterwerk. Onder het motto krappe voldoende.
Jack Ryan - Shadow Recruit
Vermakelijke actie/thriller met Chris Pine, Kevin Kostner en Keira Knightley.
The Departed
Sterke misdaad/thriller met Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson, Martin Sheen en Mark Wahlberg.
Fallen
Sterke misdaad/thriller uit 1998 met Denzel Washington, John Goodman en Donald Sutherland.
Concrete Blondes
Een misdaad/actie film die ook nog de nodige humor zou bevatten. Die was ver te zoeken helaas. De film is niet al te sterk. Daar veranderd John Rhys-Davies ook niks aan.
Valkyrie
Aardig weerzien.
Parker
Sterke misdaad thriller met harde actie. O.a. Met Jason Statham en Jennifer Lopez.
Pusher
Deense misdaad thriller uit 1996. Viel me niet tegen. Best ok, ondanks dat er geen bekende acteurs/ actrices in meespelen.
Rosewood Lane
Wegkijkthrillertje met Rose McGowan. Hier en daar spannend, maar vind het verhaal niet supersterk.
Red Dawn
Harde actiefilm met Chris Hemsworth in de hoofdrol. De film is een herbewerking van de film met dezelfde naam uit de jaren '80 met Patrick Swayze in de hoofdrol. Uiteraard is het origineel weer beter. Toch heeft de nieuwe versie me vermaakt.
Dark Skies
Weer een lekker vage SF/thriller. Aliens en al. Weird stuff.
World Trade Center
Film over de aanslagen van 11 September, waarbij hulpdiensten te hulp schieten en zelf onder het puin terechtkomen. Goede film met Nicholas Cage.
United 93
Wederom over de aanslagen van 11 september. Dit keer over een van de gekaapte vliegtuigen. Vond de film wel ok.
Prosecuting Casey Anthony
Waargebeurde film over de zaak van 2 jarig dode kindje Caylee Anthony.
Captain America: The Winter Soldier
Weer lekker harde Marvel actie en special effects. Toffe film.
Need For Speed
Lekkere race actie. Verhaal vond ik niet je-van-het, maar dat maakte de races wel goed.
The Amazing Spiderman 2
Wederom vermaakt met de Marvel film.
Lucia de B.
Film over de (onterechte) veroordeling van verpleegster Lucia de Berk voor het plegen van meervoudige moorden.
Apartment 1303
Amerikaanse remake van de Japanse film uit 2007. Deze nieuwe VS versie valt me een beetje tegen. De horror moet het vooral hebben van ze schrikmomenten. Die vallen bij deze geestenfilm een beetje tegen. Tevens vind ik het acteerwerk niet overal even goed. Het verhaal is ook duizend keer eerder gedaan. Zowel in VS films als in Japanse films. Jammer.
Divergent
Aardige actie/SF film. Beetje kruising tussen Elyzium, Snowpiercer en The Hunger Games.
Stoker
Aardige sfeervolle thriller met wat mysterie in zich. O.a. met Nicole Kidman en Mia Wasikowska.
Paranormal Activity: The Marked Ones
Chaotisch, intrigerend, ongeloofwaardig, en vaag. Zo kan ik deze horror wel omschrijven.
Safe Haven
Aardig film. Beetje speelfilm achting met drama en lichte spanning. Beetje een vrouwenfilm vind ik.
Spiderman 3
Wederom aardige Marvelfilm. Heb me prima vermaakt. Nice action.
The Mazerunner
Deze film heb ik in de bioscoop gezien. Toffe actie/avonturen film en heeft hier en daar ook wel wat futuristische trekken. Heb me prima vermaakt.
Hannibal Rising
Deze film vroeger al eens gezien. Was wel weer eens tof om te zien.
13 Sins
Deze horrorfilm begon hoopvol met een aardig verhaal wat vrij origineel was. Helaas kon men dit niveau niet vasthouden en kakt de film in naarmate hij vordert. Jammer.
Comedown
Op zich is deze Britse slasherhorror niet bijzonder. Toch heeft de film me weten te vermaken. Qua verhaal wel gespiekt bij de Toolbox Murders.
House At The End Of The Street
Horror met Jennifer Lawrence (bekend van Hunger Games, American Hustle, verschillende X-Men films) in de hoofdrol. Vond de film best aardig.
Assault On Wallstreet
Aardige film over een man die doordraait, nadat hij alles verliest door verkeerde beleggingen door de bank en daardoor z'n vrouw, die ziek is, ook nog eens zelfmoord pleegt.
De Poel
Nederlandse horrorfilm. Ik vond hem maar matig.
Robocop
De originele versie. Leuk om weer eens gezien te hebben.
Insidious Chapter 2
Goede horror. Mooie spanningsboog zit er in de film.
Met Jason Statham als gezochte ex-Special Forces soldaat, die in Londen rondzwerft en die met hulp van een non nog wat laatste dingen recht wil zetten, voordat hij voorgoed verdwijnt.
Haunting In Connecticut 2: Ghost Of Georgia
Vermakelijke horror, maar zeker geen meesterwerk. Onder het motto krappe voldoende.
Jack Ryan - Shadow Recruit
Vermakelijke actie/thriller met Chris Pine, Kevin Kostner en Keira Knightley.
The Departed
Sterke misdaad/thriller met Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson, Martin Sheen en Mark Wahlberg.
Fallen
Sterke misdaad/thriller uit 1998 met Denzel Washington, John Goodman en Donald Sutherland.
Concrete Blondes
Een misdaad/actie film die ook nog de nodige humor zou bevatten. Die was ver te zoeken helaas. De film is niet al te sterk. Daar veranderd John Rhys-Davies ook niks aan.
Valkyrie
Aardig weerzien.
Parker
Sterke misdaad thriller met harde actie. O.a. Met Jason Statham en Jennifer Lopez.
Pusher
Deense misdaad thriller uit 1996. Viel me niet tegen. Best ok, ondanks dat er geen bekende acteurs/ actrices in meespelen.
Rosewood Lane
Wegkijkthrillertje met Rose McGowan. Hier en daar spannend, maar vind het verhaal niet supersterk.
Red Dawn
Harde actiefilm met Chris Hemsworth in de hoofdrol. De film is een herbewerking van de film met dezelfde naam uit de jaren '80 met Patrick Swayze in de hoofdrol. Uiteraard is het origineel weer beter. Toch heeft de nieuwe versie me vermaakt.
Dark Skies
Weer een lekker vage SF/thriller. Aliens en al. Weird stuff.
World Trade Center
Film over de aanslagen van 11 September, waarbij hulpdiensten te hulp schieten en zelf onder het puin terechtkomen. Goede film met Nicholas Cage.
United 93
Wederom over de aanslagen van 11 september. Dit keer over een van de gekaapte vliegtuigen. Vond de film wel ok.
Prosecuting Casey Anthony
Waargebeurde film over de zaak van 2 jarig dode kindje Caylee Anthony.
Captain America: The Winter Soldier
Weer lekker harde Marvel actie en special effects. Toffe film.
Need For Speed
Lekkere race actie. Verhaal vond ik niet je-van-het, maar dat maakte de races wel goed.
The Amazing Spiderman 2
Wederom vermaakt met de Marvel film.
Lucia de B.
Film over de (onterechte) veroordeling van verpleegster Lucia de Berk voor het plegen van meervoudige moorden.
Apartment 1303
Amerikaanse remake van de Japanse film uit 2007. Deze nieuwe VS versie valt me een beetje tegen. De horror moet het vooral hebben van ze schrikmomenten. Die vallen bij deze geestenfilm een beetje tegen. Tevens vind ik het acteerwerk niet overal even goed. Het verhaal is ook duizend keer eerder gedaan. Zowel in VS films als in Japanse films. Jammer.
Divergent
Aardige actie/SF film. Beetje kruising tussen Elyzium, Snowpiercer en The Hunger Games.
Stoker
Aardige sfeervolle thriller met wat mysterie in zich. O.a. met Nicole Kidman en Mia Wasikowska.
Paranormal Activity: The Marked Ones
Chaotisch, intrigerend, ongeloofwaardig, en vaag. Zo kan ik deze horror wel omschrijven.
Safe Haven
Aardig film. Beetje speelfilm achting met drama en lichte spanning. Beetje een vrouwenfilm vind ik.
Spiderman 3
Wederom aardige Marvelfilm. Heb me prima vermaakt. Nice action.
The Mazerunner
Deze film heb ik in de bioscoop gezien. Toffe actie/avonturen film en heeft hier en daar ook wel wat futuristische trekken. Heb me prima vermaakt.
Hannibal Rising
Deze film vroeger al eens gezien. Was wel weer eens tof om te zien.
13 Sins
Deze horrorfilm begon hoopvol met een aardig verhaal wat vrij origineel was. Helaas kon men dit niveau niet vasthouden en kakt de film in naarmate hij vordert. Jammer.
Comedown
Op zich is deze Britse slasherhorror niet bijzonder. Toch heeft de film me weten te vermaken. Qua verhaal wel gespiekt bij de Toolbox Murders.
House At The End Of The Street
Horror met Jennifer Lawrence (bekend van Hunger Games, American Hustle, verschillende X-Men films) in de hoofdrol. Vond de film best aardig.
Assault On Wallstreet
Aardige film over een man die doordraait, nadat hij alles verliest door verkeerde beleggingen door de bank en daardoor z'n vrouw, die ziek is, ook nog eens zelfmoord pleegt.
De Poel
Nederlandse horrorfilm. Ik vond hem maar matig.
Robocop
De originele versie. Leuk om weer eens gezien te hebben.
Insidious Chapter 2
Goede horror. Mooie spanningsboog zit er in de film.